IT bez starostí

Servisní služby IT infrastruktury

Naše firma se zabývá servisem a správou IT již od počátku své existence (1991). Nejprve bylo servisní oddělení zřízeno pouze jako doplňková aktivita k prodeji hardware a software. Postupem času s přibývající poptávkou po odborné činnosti spojené se servisem IT začal hrát servis klíčovou roli v zaměření firmy. Nyní má firma servisní oddělení složené z odborníků, kteří jsou pravidelně školení a jsou připraveni řešit problémy zákazníků k jejich plné spokojenosti. Mezi jejich každodenní činnosti nepatří pouze údržba uživatelských počítačů, ale také implementace korporátních sítí, správa clusterů, konfigurace zabezpečení sítí firewally, instalace Linuxových serverů a jiné vysoce odborné činnosti.

Výkon a materiál je standardně fakturován po skončení servisního zásahu. Technici maximálně využívají zázemí firmy a jejich prostředků pro servisní činnost, případně mají pro výjezd k dispozici mobilní vybavení pokrývající maximum možných problémů, se kterými se mohou u zákazníka setkat. Technici sledují poslední trendy a jsou pravidelně proškolováni. Firma je Vám připravena nabídnout prověřené a odzkoušené řešení Vašich problémů.


Budeme tu pro vás pořád

Uzavřete s námi servisní smlouvu

Zákazníci, kteří si s námi zřídí servisní smlouvu získají mnoho výhod, jako jsou například:

  • kompletní zajištění funkčnosti nám svěřených vašich systémů pro práci
  • nižší sazba za hodinu práce servisního technika a nižší taxu cestovného
  • platba za provedenou práci 1x měsíčně (veškerá práce vyfakturována až po měsíci, možnost individuální splatnosti, dle dohody možnost převodu nevybraných hodin do následujícího měsíce)
  • možnost bezplatné zápůjčky náhradního zařízení po dobu opravy stávajícího
  • technici na telefonu, v případě potřeby rychlá reakční doba
  • konzultace, návrh a optimalizace stávajícího řešení
  • možnost zadávání a sledování servisních zásahů přes helpdesk

Vážíme si Vašeho času. Proto mají Smluvní zákazníci možnost využívat webové rozhraní pro zadávání a sledování průběhu vyřizování jejich servisních požadavků s možností reakce.

Portfolio servisních služeb

Servis SW a HW

Diagnostikujeme a odstraníme chyby na Vašem počítači, nebo serverech.

  • nové instalace a přeinstalování systému a dalšího softwaru
  • zakoupení originálního operačního systému (Windows, Linux), kancelářského balíčku MICROSOFT 365 s následnou instalací
  • nastavení a údržba serverů včetně jejich optimalizace
  • odvirování Vašeho systému
  • oprava, nebo zakoupení nového hardwaru, výměna a následné zprovoznění systému
  • aktualizace ovladačů, aktualizace ostatního SW
  • odhlučnění počítače, zrychlení počítače, kompletní údržba a vyčištění
  • instalace tiskáren, skenerů apod.